dissabte, 4 de febrer del 2012

El túnel de Bernat Alinyo de Sueca sembla l'entrada a la Mansió de la Família Adams




Hui volia dir una atra coseta. L'atre dia vaig tindre anar a l'altra part de la via (ei...? què has de fer...? coses del càrrec...!) i vaig passar a peu pel túnel de Bernat Alinyo ds Sueca i em va sorprendre, no ja l'aigua que xorra de la paret com si fóra una font (que quan plou ix a xorro que pareix una manguera o el piu d'Ángel el Charro quan pixava); no ho dic per això que m'han dit que té difícil solució. Ho dic per l'altra part, per la part que passen les persones i que jo no tornaré a passar. Està ple de teranyines. He dit ple? No! N'hi han a mansalva i quasi que em va donar oix! I dic jo: No podria l'Ajuntament comprar una parella de desteranyinadores d'eixes que les dones gastaven abans en les cases, amb el mocador al cap per a no embrutar-se el pèl? És que la cosa clama al cel i pareix que això siga el túnel que condueix a la Mansió de la Família Adams! No crec que això siga bo ni per al veïnat ni per a la imatge del poble. L'Aranya Negra / Sueca

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si posàrem el nom de Joan Fuster al túnel veuries com camviaba en menos de una semana.