diumenge, 7 de novembre del 2010

Endevina endevinalla: de qui és la mona? del gos o de l'amo?


Per si no en teníem suficient amb les mones de gos, amb les quals seus amos van re-decorant el paisatge urbà de Sueca, ara és l'amo qui deixa la seua marca directament. Altres fonts consultades apunten a que es tracta d'un comando suecà anti-caguerades de gos que realitzà una acció de protesta. La fotografia està feta al migdia d'ahir, dissabte 5 de novembre, en el carrer Mare de Déu. Agència de Premsa la Bonyiga / Roma

8 comentaris:

PIU DASTACA ha dit...

MMMM... RICO RICO Y CON FUNDAMENTO

Homer Simpson ha dit...

Per desgràcia és del gos i és molt habitual veure pels carrers, sobretot per les voreres, però si fóra per mi a hòsties li la faria menjar a l'incívic de l’amo ja que es de molt poca vergonya deixar la merda per a que els ciutadans que passen les xafen i se les porten baix de la sola de la sabata de passeig per tota Sueca.

Armando Jaleo ha dit...

Si es ficara un impost per tindre animal domèstic, Sueca seria el municipi més ric de la Ribera..., és una solució també a la crisis i una forma d'estalviar-se diners en neteja, ara una "putaeta" per als amants dels animalets jo inclòs, però si pague impostos per tindre trastos al carrer, em plena d'orgull pagar-los pel meu gos, que collons.

Seria qüestió de fer cens d'animals a Sueca, segur que no eixirien els conters com sempre, ara que a Sueca d'animals anem sobrats i la merda immortalitzada es la prova...

Altra immortalització es podria fer davant de les tasquetes un dissabte on menors consumixen alcohol sense control, quí els vendrà ixe alcohol?

Anònim ha dit...

no digues animalaes per favor

clohur ha dit...

Sobretot, no generalitze-ho mai... hi ha gent que tenim gossos i repleguem els seus excrements... veig molt bé és es pose una multa al ciutadà incivilitzat que deixa la "mona" del seu gos al carrer...però no veig tan bé que ens fique-ho a tots dins la mateixa saca... perquè aixi l'únic que s'aconsegueix es cabrejar al que sí ho fa bé.. Ho dic perquè jo vaig pel carrer i només pel fet de portar a les meues gosses de la corretja ja en miren mal, i em fan comentaris en veu alta "xe, quina animalà.. gossos..." Jo no vaig pel carrer dient.. "quina animalà, abueles asqueroses que només fan malany i gasto al contribuyent".. ei, i per la mateixa regla de tres podria pensar-ho... per què no? Posats a no respetar..

Anònim ha dit...

M'agradaria saber quantes denuncies s'han fet per aquest motiu als amos dels gossos. Algú ho sap?

Anònim ha dit...

es de veres que moltA gent arreplega el que els gossos fan al carrer, però també es de veres que hi ha que no respecta res, perquè jo he tingut que agarrar al xiquet de dins dels columpis de l'estació per estar ple d'excrements de gossos

Anònim ha dit...

El que es deuria fer és denunciar als amos dels gossos que caguen al carrer i no arrepleguem la merda, però una denúncia exemplar.Sueca és una vergonya, no pots anar caminat pel carrer sense alçar els ulls de terra.

SOLUCIÓ JA